Restaurant River

Restaurant in Tekija

Updated: September 22, 2024 09:16 AM

Restaurant River is located in Tekija (Village in Serbia), Serbia. It's address is La Mala , 901 D, 225299, Romania.

La Mala , 901 D, 225299, Romania

ThursdayClosed
Saturday10 AM to 10 PM
Sunday10 AM to 10 PM

Where is Restaurant River?

Restaurant River is located at: La Mala , 901 D, 225299, Romania.

What is the phone number of Restaurant River?

What are the coordinates of Restaurant River?

Restaurant River Reviews

Madlen P
2024-08-12 18:11:20 GMT

We came spontaneously with a group of 12 people, the team was really organised and patient with us! They speak great english and the food was tasty and plenty!

Mike X
2024-07-24 16:07:15 GMT

Very amazing food and delicious drinks, amazing mood and very respectful staff, I can only suggest others to come eat here for the best experience in the summer.

Sian Bovell
2023-06-20 16:16:21 GMT

Lovely experience. Children’s play area so you can watch them safely. Food was outstanding and service impeccable. All food came out quickly and nothing was too much trouble. Staff speak English and are happy to recommend dishes. Was so good we came back the following day. Fish soup and Fish egg salad were amazing.

Liviu “N.” Spiroiu
2023-09-09 18:59:29 GMT

Great vibes, great food, great service.

The food is awesome, one of the few places that offer fresh fish cooked properly. The service is great since is a family business.

I recommend having the fish eggs salad as an entree and the grilled fish as the main dish with a white wine or Prosecco.

Steph Musk
2024-08-08 18:20:17 GMT

Lovely meal and great staff x

tudor muresan
2024-08-04 18:20:59 GMT

Very good food and welcoming staff

Felix G.
2022-07-19 19:55:00 GMT

Lovely, family-owned restaurant which just opened. Very friendly, English-speaking staff, great limonades and very delicious, homemade food. An absolute recommendation. We loved it. All the best for you guys.

Raul Popan
2023-08-23 20:26:15 GMT

The food was very delicious , the menu is versatile and the waiters are really polite !
For sure I’ll be coming back to eat in this place!

Aurel Moldovan

super!

Petre Bogdan Stoica
2024-07-26 19:34:05 GMT

Restaurantul River, de fapt intreaga familie Gebaura, ne-a salvat efectiv vacanta la trei familii.
Dupa doua zile de experiente neplacute la cateva restaurante cu meniu pescaresc din zona Eselnita am ajuns intamplator la River.
A fost trecerea de la agonie la extaz.
Locatia este excelent intretinuta, servirea este ireprosabila iar preparatele sunt de o calitate deosebita.
Fiind trei cupluri am incercat diferite preparate si toate au fost extraordinar de bune si bine preparate: ciorba de peste, ciorba de burta, saramura de crap si de somn cu sos de rosii coapte, peste prajit cu mamaliguta, mici, plescavita, coaste de porc la cuptor si platou de mezeluri si branzeturi.
Imi pare rau ca sejurul nostru a durat doar patru zile si nu am putut incerca toate preparatele din menu.
Selectia de vinuri si bere este foarte buna iar cafeaua de la bar este un vis.
River este unul din foarte putinele restaurante din Romania unde nu imi este rusine sa imi invit prietenii din alte tari pentru a manca traditional romaneste.

Mantu Andrei
2024-08-21 06:05:15 GMT

Am tot căutat un loc unde se poate mânca pește de Dunăre, dar sunt foarte puține sau chiar deloc. Spun asta pentru că niciunul nu este cu specific pescăresc. 2 preparate din peste și restul pizza, paste, etc. A fost ok, dar nu impresionant. Prețurile cam mari pentru ce oferă.
Papanașii foarte buni.

Simona Toma
2024-07-20 13:23:03 GMT

O locație excelentă cu mâncare foarte bună(eu am mancat un peste prajit cu mamaliga si mujdei foarte bine facut). Chelnerul foarte drăguț, ne a servit cu promptitudine, într un timp scurt ceea ce pentru noi a fost extraordinar ținând cont ca eram rupți de sete și de foame. Recomand locația...nu veți regreta

Sorina Isac
2024-08-21 15:33:27 GMT

Probabil unul dintre cele mai bune restaurante de pe clisura Dunării. Am incercat mai multe pensiuni dar raportul calitate-preț și serviciul sunt greu de egalat cu River. Am servit ciorbă de pui à la grec, coaste la cuptor cu cartofi prăjiți și saramură de pește cu mămăligă. Toate preparatele au fost delicioase, iar ospătarii extrem de amabili și atenți la nevoile clientului. Cu siguranță ne vom mai întoarce aici și cu alta ocazie.

Alina Simandan
2024-05-06 06:25:02 GMT

Puține locuri găsesc în care să mă simt relaxată și binevenită, dar acesta este cu siguranță un loc de suflet. L-am ales pe drumul spre Mraconia datorită faptului că e aerisit și are loc de joaca. Mâncarea foarte bună, personalul amabil și săritor (mi-am uitat telefonul in Mraconia și au sunat la cunoscuții de acolo să îl găsim). Noi am luat ciorbă de burtă (delicioasa), băieții paste carbonara(din alea adevărate, nu la plic sau cu smântână plastifiată).
Genul de afacere de familie care își cunoaște clienții și care este interesată de ei.

Iulia
2024-07-27 05:38:23 GMT

Recomand cu drag aceasta locatie,am mancat trei seri la rand ,iar mancarea a fost deosebit de gustoasa,iar servirea ireprosabila!

E. V.
2024-08-17 17:21:21 GMT

L-am simtit de la distanță în trecere ca e un loc perfect pentru a lua masa in liniște (dupa o experienta tare neplacuta in alt local). Am revenit apoi pentru cina si desi mai aveau cateva mese mari libere ni s-a spus ca nu mai erau locuri pentru 3 persoane, ca toate erau rezervate, desi nu aveau nicio placuta pusa pe ele. Am plecat dezamagiti ca nu am putut lua masa aici. Am revenit apoi a doua zi pentru micul dejun si nu am regretat - cateva variante de mic dejun, gustos, pret convenabil, servire prompta, frumos, linistit. Ne-a placut. Ca o recomandare este ca daca chiar aveti mesele rezervate sa puneti acele placute "Rezervat" pe masă, că altfel clientul poate interpreta ca nu i se permite sa stea la o masă mai mare.

Claudiu Necula
2024-07-25 20:25:43 GMT

Am mâncat peşte cum nu am mai mâncat de mult timp. Somn prăjit, crap de Dunăre prăjit și ciorbă - pentru toate acestea nota 11 din 10. Personal extrem de amabil. Muzică bine aleasă. Cei care comentează aiurea și-au comandat coaste sau paste carbonara pe malul Dunării. În cazul acesta nici nu au voie să posteze review-uri.
Foarte bună şi salata de icre.

Write a review of Restaurant River

Restaurant River Directions
About Tekija
Village in Serbia

Tekija is a village in the municipality of Kladovo in eastern Serbia. According to the 2002 census, the village has a population of 967 people. Tekija is an important strategic and tourist point on the Danube river. It lies in the Iron Gates gorge, below the Miroč mountain, overlooking the Romanian city of Orşova. source