Refugi Casa Bigodé Envall

Mountain cabin in Senterada

Updated: May 31, 2024 06:46 PM

Refugi Casa Bigodé Envall is located in Senterada (Village in Spain), Spain. It's address is Carrer únic, s/n, 25513 Envall, Lleida, Spain.

Carrer únic, s/n, 25513 Envall, Lleida, Spain

9X2P+5C Envall, Spain

instagram.com

Where is Refugi Casa Bigodé Envall?

Refugi Casa Bigodé Envall is located at: Carrer únic, s/n, 25513 Envall, Lleida, Spain.

What is the phone number of Refugi Casa Bigodé Envall?

What are the coordinates of Refugi Casa Bigodé Envall?

Refugi Casa Bigodé Envall Reviews

Reinhard Krepler
2023-07-12 14:51:59 GMT

Excellent Place

INES CUSI PUJOL
2024-05-24 06:40:50 GMT

Refugi casa bigodé una experiència inoblidable en un entorn maravellós 100% recomenable!!!
La Maria ens va fer un taller de ceramica increïble, vam pasar unes hores molt maques i molt profitoses
Gràcies Maria va ser fantàstic i el sopar boníssim!!!!!!

Elena Garcia-Vaquero
2024-05-23 21:53:54 GMT

Recomiendo el Refugio Casa Bigodé 100%. Es tranquilo, agradable y te ayuda a conectar con la Naturaleza. Maria y Manu nos dieron una cena exquisita. Trato excelente. Recomiendo para ir en grupo. Organizan cursos interesantes de cerámica, yoga y otros temas que van variando.
Me gustó mucho

Nora Barata
2024-05-22 12:36:04 GMT

Un lloc molt especial, bonic, agradable i molt confortable.
La Maria, respondable del refugi, encantadora, compromesa i molt bona cuinera. Molt recomenable

M CASANOVA
2024-04-12 13:56:03 GMT

Entorn de tranquil•litat i natura. Magnífiques vistes.
La Maria ens va cuidar molt bé, super amable i cuida de cine!
Moltes gràcies per fer-nos sentir tant bé.

Natàlia Prat Vives
2024-04-09 15:30:14 GMT

Un lloc preciós, acollidor, còmode i ens han tractat de meravella. A més el menjar que ens ha cuinat la Maria al refugi era boníssim ☺

Francesc Domingo Rigol
2024-01-02 12:16:22 GMT

La nostra estada al refugi casa Bigodé d'Envall ha estat molt reconfortant. Uns dies per compartir caminades, converses i celebrar el cap d'any en un poblet que la cooperativa està reconstruint. La Maria i les companyes ens han cuidat molt, amb un menjar vegetarià de molta qualitat. El refugi és agradable, de disseny bioclimàtic, amb sala comú - menjador, sala de treball i dues habitacions per nosaltres. Ens sentim molt aprop del vostre projecte. Gràcies.

Bea Gonzalez
2024-02-02 10:54:49 GMT

Más que recomendado. He estado unos días y es una maravilla. El lugar, el paisaje, entorno, la casa...para desconectar, reconectar, cuidarse. El lugar tiene una energía especial, la luz, el mimo con el que está hecha la casa, el proyecto, la gente que anda por allí...
No tengo ninguna pega, salvo lo rápido que se me pasó el tiempo.
Más que seguro que repetiré.
Muchas gracias por vuestra acogida y calorcito.

Miriam Torrella
2024-05-23 14:09:26 GMT

Una experiència fantàstica i molt recomanable. Aprens, gaudeixes, et relaciones, desconnectes..
No t'ho perdis!

Montse Danés
2024-01-08 14:29:43 GMT

Experiencia fantàstica! La Maria encantadora que ens ha preparat uns àpats boníssims. L'entorn és precios amb moltíssimes possibilitats per fer senderisme. Per tornar-hi segur!

Cristina Pellicer
2024-01-02 18:12:18 GMT

Hi hem passat el Cap d’Any amb la colla i tot ha estat perfecte: el refugi, el menjar, l’atenció, l’entorn… un lloc 100% recomanable si us agraden els entorns rurals, de tracte proper i humà. Gràcies per fer d’aquests dies un final d’any que no oblidarem!

Cantalaiaia
2024-01-02 20:43:10 GMT

Experiència magnífica, de tracte, d'instal·lació, d'ubicació, de menjar... Hi hem estat un grup de vint la mar de bé. Repetirem.

Susanna Fernandez Del Campo
2023-08-08 18:13:22 GMT

Es un lloc molt bonic,per fer un cap de setmana tranquil es perfecte. Un poble que estaba abandonat es una meravella que es doni una segona vida. Te un encant especial. Vam pujar caminant desde Pobleta per el cami paral.lel a la carretera i es precios. I la ventatge es que desde alli pots fer un munt de excursions. Es un bon punt de varias rutes.

Alba Bresolí
2022-11-02 11:52:31 GMT

El refugi casa Bigodé a Envall és un lloc únic on poder descansar, crear, cuidar-se, disfrutar i reconnectar amb tu mateixa i la gent que estimes. Hem passat la castanyada (4 dies aprofitant el pont) al refugi i és indescriptible tot el que hem disfrutat!

El primer dia vam fer un taller de largilosa que ofereix la Maria, una de les noies que es cuiden del refugi. Va ser màgic, bonic, enriquidor. Recomano 100% que ho proveu!

Vam fer sopars i cada un d'ells era únic, boníssim i amb aliments de proximitat. Val la pena com també val la pena disfrutar l'espai, les zones comuns... tot amb exposicions d'artistes que elles mateixes comissarien i amb una decoració preciosa.

Allò bonic del refugi és que al final no és només un lloc preciós on pernoctar sinó també una comunitat de persones que està convertint Envall en un espai comunitàri artístic rural on hi passen moltes coses: tallers d'oficis de muntanya, de ceràmica, recitals poètics, música... així que mireu la seva programació perquè venen coses super interessants. :)

Per últim, als voltants teniu mil excursions per fer, poblets bonics...

Ens trobem molt aviat a Envall!!!!!!

Maria Besora i Barti
2022-11-01 22:35:24 GMT

Hem passat una castanyada molt especial al Refugi. Voliem descansar i gaudir de la muntanya i aquests dies han superat totes les expectatives! La Maria i la seva família ens han acollit més que bé. Menjar sempre bo, molt bo. Ens vam apuntar al taller de ceràmica que oferia ella mateixa, una estona molt agradable de creació. El refugi és molt acollidor, tot de fusta per quedar-s'hi a viure. Hi tornarem segur!!

Pau Roman
2022-10-04 21:00:00 GMT

Un refugi molt nou i agradable. L'atenció i el tracte de les seves treballadores ha sigut excel•lent. Dues habitacions comunes amb molt espai. Tot impecablement net i aigua calentíssima. Oferta vegetariana molt complerta. Relació qualitat-preu més que assequible. Hi fan moltes activitats amb gent de la vall.
Hi he pujat en vàries ocasions a fer-hi tant teletreball (wifi sense problemes) com esbarjo i excursions per la zona.
Hi tornaré aviat! Gràcies!

Sevi Ravero Rapero
2023-04-21 06:53:03 GMT

Recomendado 100%!! Estuvimos después de una ruta de unos 40km, y estuvimos mejor q en casa! Agua calentita, calefacción perfecta, comida de guía Michelin o mejor! Y los chicos que lo llevan son geniales. Simpáticos y muy familiar todo!! Repetiría

griselda valverde
2022-08-13 10:28:11 GMT

Per setmana Santa vam anar-hi amb uns amics (érem 3) i la veritat és que va ser una experiència fantàstica. Les habitacions són molt càlides i tenen un encant especial, bé, tot el refugi en té! No és un refugi gaire gran, i això fa que l'ambient sigui més proper. Les dues noies que porten tota l'organització del Refugi ens van tractar de meravella, i els menjars que preparen són exquisits. Dir també, que tenen un ventall d'activitats molt interessants, nosaltres vam coincidir amb un taller d'acroyoga i un dinar popular. Per acabar, voldria assenyalar que el Refugi es troba a Envall, un micropoble del Pallars Jussà, reformat pels mateixos veïns i veïnes.
Sens dubte, recomanaria aquest espai a tothom qui volgués fer una sortida a la natura i tingués ganes de reconnectar amb ell mateix i amb l'entorn natural del Pirineu.

Toni Perez
2023-05-11 17:10:46 GMT

He estat uns dies al Refugi casa Bigode i m'he sentit com a casa, molt bon tracte i millor menjar.
Envoltat de natura, en un lloc idílic.
Ideal per descansar, desconectar i fer excursions per la zona.
Tornaré

Anna Monsonet
2022-05-10 20:31:09 GMT

El recomano! refugi amb un encant especial! Ho porten dues noies molt agradables, un tracte i un menjar boníssim, molt net!
És un poble molt petit i tranquil però quan vaig estar-hi organitzaven varis tallers que creava molt bon ambient amb la resta de clients.
Entorn natural on es poden fer varies excursions des del refugi i a pocs km arribes a pobles més grans.

Write a review of Refugi Casa Bigodé Envall

Refugi Casa Bigodé Envall Directions
About Senterada
Village in Spain

Senterada is a village in the province of Lleida and autonomous community of Catalonia, Spain. The municipality includes a small exclave to the north. source